Incheba - výstava Titanic

Titanic je moja menšia srdcová záležitosť a tak som si nemohla nechať ujsť úžasnú výstavu Titanic v Inchebe v Bratislave.
Je sprístupnená až do 6. decembra 2015, tak ak budete mať príležitosť, určite sa tam skočte pozrieť!
Každý dostane "cestovný lístok" a na druhej strane budete mať meno cestujúceho.
Na konci prehliadky bude tabulka všetkých čo boli na Titanicu a vy si pozriete, či ste prežili alebo nie :)

Ja som mala slečnu Allison Hudson, ktorá bola z 1. triedy ale zomrela.

Prinášam vám zopár fotiek, bolo tam prítmie takže niektoré boli velmi zlé ale dám tu najlepšie :)

























Ladovec bol skutočne studený :)












Bibiána

1 komentár:

  1. Sakra, ja tam chci, ja tam potrebuju, ja to musim videt! Proc je to az na Slovensku, boze?!

    OdpovedaťOdstrániť